EMZİREN ANNE NİMO' NUN RAFİNERA MACERASI ***

6/17/2014 11:26:00 ÖÖ

Takip edenler bilir hamilelikle beraber kilolarımla derdim büyük. Aslında şu ana kadar çok takılmadığım, kutsal bir inek olabilmek adına, çoğumu güzel beslemek için iyi beslendiğim, süt olsun ilk amacım olduğu doğru. Fakat artık Çınar 8. ayına giriyor yeterince beslendi. Sütümü azaltmadan normal seyirde olabilecek şekilde, çok ağır olamayan bir beslenmeye başlama vakti idi. Fakat diyetisyene de gitsem listeye hiç sadık kalamadım. nedeni tek başına çocuk büyütüp hemde çalışıyor olmam. Hem çocuk bak hem işlerini hem ev işi yemek çok zor. Ancak akşam yemeğini yapıyorsam şükür ediyorum ki böyle kapsamlı bir menüyü her gün başka bir şey pişirmek şurda dursun.

Bu nedenle hem arkadaş tavsiyesi olan hem de bir çok araştırma sonucum beni Rafinera ya ulaştırdı. Ve önce bir haftalık tam gün denemesiyle başladım.

Sistemleri harika. Size ihtiyacınız olan kaloride menüleri, istediğiniz öğünleri pişirip gönderiyorlar. Sadece uymak disiplinle devam etmek kalıyor. Ben emzirdiğim için diyetisyenleri tarafından 1900 kal yapmam önerildi. Bu nedenle çok zorlanmadığım, keyifle ilerlediğim aynı oranda lezzetle aslında daha iyi beslendiğim bir programa sahibim. 

Her sabah 07.30 - 08.30 arası kapıma geliyor.

İşte bir hafta boyunca neler geldi neler gitti bir özet yazısı yazmak, benim gibi düşünüp karar veremeyenler için referans olsun istedim.




















Bence bu tarz programlarda keyifle devam edebilmek adına menü çeşidi önemli. Bu anlamda ara öğünler çok eğlenceli oldu. Ve gerçekten lezzetliler.

Sizde bu programla başarıya ulaşmış zayıflama hikayeleri ne ulaşabilirsiniz.

Bir sonraki hafta rafinera kutumda neler var yazısı için burada olacağım. İnstagram hesabımdan gün gün sıcağına takip edebilirsiniz :)



RENKLİ GÜNLER ^_^

Bunlar da İlginizi Çekebilir

0 YORUM

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)